Principală » 12.03.2024 Anunț Concurs – Specialist principal în cadrul Serviciului secretariat, resurse umane și tehnologii informaționale

12.03.2024 Anunț Concurs – Specialist principal în cadrul Serviciului secretariat, resurse umane și tehnologii informaționale

A N U N Ț

cu privire la condițiile de desfășurare a concursului

pentru ocuparea funcției vacante

în cadrul Agenției Navale a Republicii Moldova

În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcției publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, Agenția Navală a Republicii Moldova anunță concursul pentru următoarea funcție vacantă:

Serviciul secretariat, resurse umane și tehnologii informaționale

1. Specialist principal – 1 unitate  

Informația necesară:

Denumirea autorității publice: Agenția Navală a Republicii Moldova

Sediul autorității: mun. Chișinău, șos. Hîncești, nr. 53, etajul 5, bir. 511.

Serviciul secretariat, resurse umane și tehnologii informaționale

Funcția publică – specialist principal  

Scopul general al funcției: Să asigure realizarea activităților de evidență a personalului și a circuitului documentar în cadrul ANRM în conformitate cu politicile entității și legislația în vigoare, inclusiv realizarea obiectivelor strategice ale entității prin implementarea unui management eficient al resurselor umane.  

Sarcinile de bază: 

  1. Asigurarea implementării procedurilor de management al documentelor, prin:
  2. recepționarea și distribuirea corespondenței;
  3. procesarea fluxului documentar (corespondenței de intrare, corespondenței de ieșire, documentelor interne) în sistemul e-Management Documente al ANRM;
  4. expedierea corespondenței;
  5. proiectarea și perfectarea documentelor de circulație internă/externă;
  6. ținerea Registrului de evidență a cererilor de comunicare a informațiilor de interes public
  7. procesarea solicitărilor de servicii publice prestate de ANRM în sistemul e-Management Documente al ANRM;
  8. monitorizarea și raportarea executării documentelor în cadrul ANRM;
  9. realizarea activităților de tehnoredactare a proiectelor de documente;
  10. asigurarea complexității și integrității circuitului documentar al ANRM (arhivarea și păstrarea documentelor);
  11. Administrarea personalului prin planificarea, coordonarea, organizarea, desfăşurarea, monitorizarea şi evaluarea implementării în ANRM a procedurilor de personal. 
  12. Acordarea asistenţei informaţionale şi metodologice în domeniu.
  13. Evidenţa datelor şi documentelor cu privire la personalul ANRM.

Condițiile de participare la concurs:

  • deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  • posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
  • are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă- superioare de licență sau echivalente în domeniul juridic, în administrația publică, managementul resurselor umane;
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  • nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
  • nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

Experiență: cel puțin 1 an de experiență profesională în managementul resurse umane, administrația publică, experiența în serviciul public constituie un avantaj.

Cunoștințe:

  • Cunoașterea legislației în domeniul raporturilor de muncă;
  • Cunoașterea legislației în domeniul managementului documentelor;
  • Cunoașterea practicilor naționale și internaționale în domeniu;
  • Cunoștințe în domeniul juridic și al administrării de stat;
  • Cunoașterea limbii engleze nivel B1. Cunoașterea altor limbi de circulație internațională constituie un avantaj;
  • Cunoștințe de operare la calculator Word, Excel, PowerPoint, Internet.

Abilități: de lucru cu informația, analiză și sinteză, elaborare de politici, acte normative, soluționare a problemelor de complexitate înaltă, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipă, de exercitare autonomă a sarcinilor de serviciu.

Atitudini/comportamente: integritate, lipsa manifestărilor de corupție, respectarea interesului public, desfășurarea activităților în mod etic, liber de manifestări de corupție, respect pentru drepturile omului, nediscriminare și egalitate de gen; deschidere față de cetățeni, mass-media și societatea civilă; inițiativă; perseverență; creativitate; corectitudine; responsabilitate; reputație ireproșabilă (lipsa implicării în cazuri dubioase, inclusiv demonstrate prin investigații jurnalistice, stil de viață corespunzător veniturilor oficiale etc.).

Salariu de funcție: de la 8780 lei (brut) potrivit Legii nr. 270 /2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar (plus adaos lunar în valoare de 20% și adaos pentru performanță pînă la 10%).

Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru concurs la funcția de specialist principal

  1. Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
  2. Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003;
  3. Legea nr. 148/2023 privind accesul la informațiile de interes public;
  4. Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită a funcționarului public;
  5. Legea nr. 158 /2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  6. Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  7. Hotărârea Guvernului nr. 706/2018 cu privire la crearea Agenției Navale a Republicii Moldova.

Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/prin e-mail „Dosarul de concurs”, care va include:

  • formularul de participare (anexa >>>>click aici<<<<);
  • copia buletinului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
  • documente ce atestă experiența de muncă;
  • cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu declarația pe propria răspundere privind absența antecedentelor penale. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire);
  • documentele care atestă prestarea voluntariatului, în cazul în care candidatul consideră necesar.

Notă: Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicității acestora. Candidații depun documentele personal, prin poștă sau e-mail (cu condiția că candidații vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare).

Termenul limită de depunere a documentelor pentru participarea la concurs este – 01 Aprilie 2024, ora 17-00.

Adresa poștală a ANRM: MD-2028, mun. Chișinău, șos. Hâncești, 53, etajul 5, bir. 511.

Persoana de contact: Școlnîi Angela, telefon: (022) 731396, e-mail: info@narm.md

Informația despre data și ora probei scrise și a interviului va fi plasată pe pagina web a Agenției Navale a Republicii Moldova www.narm.md, precum și va fi adusă la cunoștință fiecărui candidat admis la proba scrisă sau la interviu prin telefon sau mesaj electronic.

Comisia de concurs își rezervă dreptul de a respinge candidații care atestă lipsa reputației ireproșabile, precum și a altor condiții.